Pagina's

10 juni 2011

Online Shopping

...een van de beste en tegelijkertijd slechtste dingen die er bestaan! Het is handig als je wat wil hebben en geen zin hebt de stad in te gaan, maar het is oh zo een gemakkelijke manier om (veel) geld uit te geven! Rond tentamen heb ik vaak de neiging (teveel) online te gaan shoppen. Het is een soort ontspanningsmomentje voor me in de stressperiodes haha. Helaas is deze ontspanning van korte duur (maar hey beter iets dan niets), omdat ik dan ook een keer merk dat ik iiiiets teveel aan het uitgeven ben...oeps!

Maargoed ongeveer een week geleden heb ik bij ASOS een sleutelring gekocht in de uitverkoop! Deze ring stond al een tijdje op mn verlanglijstje, maar ergens vond ik m toch iets te duur. Ineens zag ik hem van de week in de uitverkoop, dus zonder twijfel gelijk in mn winkelmandje gegooid en besteld.
De ring is van het merk House of Harlow 1960 van Nicole Richie. Ik vind haar sieradenlijn echt supermooi! De sieraden hebben iets bohemian chic. I just love it! Helaas hangen er ook aardige prijskaartjes aan (niet superduur maar ook niet supergoedkoop), dus nog wat sieraden van House of Harlow 1960 in de uitverkoop zou me goed doen :) Dan kan ik weer lekker verder met mijn compulsive shopping gedrag yeah!:p

Flutterydoo House Of Harlow Key Ring
Flutterydoo House Of Harlow Key Ring


You might also like:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten