Pagina's

27 juni 2011

Insects are cool!

Laatst had ik het over de 100mm macro lens die ik heel graag zou willen hebben. Macro fotografie is gewoon iets dat ik heel erg interessant vind. Je maakt de meest simpele dingen er een stuk interessanter mee. Het laat een kant van dingen zien die je met de blote oog niet (goed) ziet of die normaal gewoon niet zo opvallen.

Ik heb normaal niets, maar dan ook totaal niets, met insecten (bah)! Maar als het om fotografie gaat, vind ik ze toch geweldig(?)! Ja, insecten zijn cool!
Daar is Thomas Shahan het volgens mij helemaal met mij eens. Hij maakt de meest geweldige foto's van deze vieze wezens!

De foto's geven me aan de ene kant kippenvel (zo van  ahhh gatverdamme wtf zijn die dingen op zn kop?!), maar aan de andere kant zijn de foto's zo fascinerend!




*voor meer vieze wezens.. Check zijn flickr of zijn website


You might also like:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten