Pagina's

18 maart 2011

Barbie

Als klein kind was ik helemaal gek van Barbie! (Welk meisje nou niet?) Ik heb toen een enorme collectie aan Barbies bij elkaar gespaard. Maar op een gegeven moment is die Barbiefase ook wel weer voorbij. Al die 100en Barbies.. Wat moet je er nu mee?!
Laatst kwam ik op het internet de fotografe Mariel Clayton tegen die Barbies gebruikte voor haar passie voor fotografie. De foto's inspireerden me bijna ook mijn Barbies om te toveren tot fotomodellen! Ik vind de de foto's en het idee super grappig, maar of ik het mijn Barbies zou aan kunnen doen.... ik weet het niet....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
*Niet al haar Barbie foto's zijn een twisted hoor :p
Meer foto's zien? Klik op haar naam voor haar portfolio :)


You might also like:



2 opmerkingen:

Ken zei

Best vet

myuntoldthoughts zei

Leuk idee! Ik weet nog dat ik altijd als ik bij je kwam we met barbies speelden. Je had er zoveeel :)

Een reactie posten