Pagina's

27 februari 2011

Lights.. Camera... Action! NO WAIT! Lights?

Afgelopen vrijdag was ik bij de kringloop in Purmerend en wat vond ik daar? Een oude echte cameralamp voor 10 euro! Cool toch? Ik helemaal excited mn bf bellen, want ik wist dat hij opzoek was naar lampen. Nou mn bf ok neem mee voor me, dus ik getest en meegenomen. Thuis dacht ik die probeer ik ook eens even uit. Zo gezegd, zo gedaan.. "WOW wat een cool ding! Het licht mn hele kamer op! Kan gewoon uit de hand in mn 'donkere' kamer schieten (kan ik normaal niet, tenzij het zonnig is)! Ik wil er ook een!" Paar foto's geschoten... kwartiertje lamp aan gehad... en toen viel die uit. Eerst dacht ik "oh grappig, hij schakelt zichzelf gewoon uit als hij oververhit raakt", want de ventilator in de lamp bleef nog wel gewoon aan. Maar toen ik het na een tijdje uit deed en weer aan deed hij het nog niet. Oeps......

Wat bleek? Het lampje is gewoon gesprongen. De lol was dus helaas van korte duur...



You might also like:



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen