Pagina's

28 februari 2011

Blazin Blazers

Een van de kledingstukken waar ik maar geen genoeg van kan krijgen zijn blazers! Geef mij er maar van alle kleuren die er bestaan een! Lekker makkelijk, chique (of juist niet), simpel, tijdloos, handig.. Je kan bijna niet fout gaan met een blazer. Kortom iedereen moet er gewoon minstens 1 hebben. Ik heb er al een stuk of 10 (of misschien wel meer? niet om stoer te doen btw) in mijn collectie, maar sinds vorige week heb er nog een aan mijn collectie kunnen toevoegen. Namelijk een nude/beige blazer. Ja! Die had ik nog nodig voor de lente, zomer! Perfect! Waarvandaan? Gevonden in de kringloop voor een prikkie :) Wat hou ik soms toch van de kringloop! Om eerlijk te zijn komt mijn collectie blazers grotendeels uit kringloopwinkels en 2e hands winkels. Ik zeg altijd "Someone's trash is always someone else's treasure". Je vindt er natuurlijk niet altijd (meteen) precies wat je zoekt, maar geduld is een schone zaak! Mijn geduld is tot nu toe in ieder geval (bijna) altijd beloond!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
* Dit zijn trouwens foto's die uit de hand geschoten zijn in mijn kamer met de cameralamp aan.


You might also like:



1 opmerking:

Anoniem zei

Brute foto's

Een reactie posten